Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

I love melon!


 Αγαπώ το πεπονάκι! J
And the Oscar goes to… Melon!!! Θα ήθελα να ευχαριστήσω την μανουλίτσα μου που μου έδωσε την συνταγή, τον καλό μου τον μανάβη που καθόλου δε μ’ ανάβει :P μα μου δίνει πολύ νόστιμα φρουτάκια και φυσικά τις αγαπημένες μου φίλες, Βάγια, Δέσπω, Έλενα, Τζένη, γιατί πολύ απλά με ανέχονται!!! Χαχαχαχα… Ας σοβαρευτούμε τώρα. Με το γλυκό και συνάμα δροσερό πεπόνι μπορούμε να φτιάξουμε μόνες πολύ εύκολα μια μάσκα προσώπου. Θα χρειαστείς το χυμό από ένα λεμόνι, δύο κουταλιές του γλυκού ζάχαρη και μια φέτα πεπόνι χωρίς τη φλούδα και τα κουκούτσια βεβαίως βεβαίως. Πολτοποιείς το πεπόνι. Ζεσταίνεις το λεμόνι με τη ζάχαρη και τα προσθέτεις στο πολτοποιημένο πεπόνι. Ανακατεύεις καλά και βάζεις το μείγμα στο ψυγείο και λίγη ώρα. Απλώνεις τη μάσκα στο πρόσωπό σου και την αφήνεις για 20 λεπτά. Τέλος αφαιρείς με κρύο νερό.

And the Oscar goes to… Melon!!! I would like to thank my mummy who gave me the recipe, the greengrocer who provides me with yummy fruits and of course my beloved friends, Vagia, Despina , Helen and Je cause they love me… hahaha!!! Let’s get serious. We can easily make a face mask with melon. You’re gonna need the juice of one lemon, two teaspoons of sugar and a slice of melon. Pulp the melon. Heat up the lemon with the sugar and add them to the pulped melon.  Mix the ingredients and put the mixture in the fridge for a while. Spread it on your face and leave on for 20 minutes. Wash off with cold water.
Smooches, Goni


Add me: Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου